Hasil Karya


Baiklah...ramai yang minta saya letak lebih banyak gambar...untuk tidak mengecewakan anda, tengoklah beberapa gambar ni ye...hehehe...



Cik Kucing


Kat tangan pun nak jugak...hmmm


Comey tak adik ladybug ni..?sama tema dengan baju


Yang ni tangan saya sendiri...ikut seluar tidurku...hehe


''seumpama...rama-rama...terbang bebas di udara..''



Rama-rama McD...nak berkenalan???


Harimau yang comel





Sheep di tangan Si Rama-rama

Igt budak kecik je...org dewasa pun teringin jugak...lelabah bersarang di tengkuknya

Dah dilukis, main sand art pulak...






Cukup tak???
Tak cukup???
Takpe nanti kalau ada majlis lain, saya akan cuba letak lagi gambar utk setiap majlis...gambar-gambar di atas adalah gambar dari beratus-ratus (puluh-puluh je...al maklumla belum famous) majlis yang saya dah buat...kenapa ni je gambar yang ada??Sebabnya, saya tak sempat tangkap gambar...hehehe...lepas ni saya cuba tangkap gambar utk setiap orang yang saya buat yer...selalunya yang beratur tu panjang sangat, jadi tak sempat la nak tangkap gambar...harap anda faham...lepas ni kena bawak assistant utk tangkap gambar jer...sape nak???




No comments:

Post a Comment

Adbox